Minyak Rezeki Purnama



Pelaris Diri bermaksud, sekiranya minyak ini digunakan pada tubuh badan maka orang yang memandang akan lebih yakin, percaya dan terpukau dengan perniagaan yang anda lakukan. Tidak tidak apa jenis pernigaan yang anda lakukan sebagai contoh, kerja mendapatkan tender atau apa-apa projek dimana anda terpaksa berjumpa dengan orang-orang kenamaan untuk tujuan memberi kepercayaan dan keyakinan. Ianya juga boleh di calit pada borang tender. Hasilnya anda akan punyai network yang kuat dan pernaigaan anda akan bertambah maju. Antara khasiatnya:-



  • Untuk Melariskan perniagaan
  • Sesuai untuk semua perniagaan contoh seperti kedai makan, kedai barang, kedai runcit, kedai gunting rambut kedai perkhidmatan dan lain-lain lagi. Perniagaan anda akan lebih maju dan menguntungkan.
  • Untuk Pelaris Diri
  • Pelaris Diri bermaksud, sekiranya minyak ini digunakan pada tubuh badan maka orang yang memandang akan lebih yakin, percaya dan terpukau dengan perniagaan yang anda lakukan. Tidak tidak apa jenis pernigaan yang anda lakukan sebagai contoh, kerja mendapatkan tender atau apa-apa projek dimana anda terpaksa berjumpa dengan orang-orang kenamaan untuk tujuan memberi kepercayaan dan keyakinan. Ianya juga boleh di calit pada borang tender. Hasilnya anda akan punyai network yang kuat dan pernigaan anda akan bertambah maju.
  • Sekiranya perniagaan anda melibatkan berjumpa dengan orang ramai sebagai contoh, menjual produk tertentu dimana memerlukan perhatian dan kepercayaan untuk menjual produk anda. Minyak Pelaris ini sangat membantu dan anda akan lihat kesan yang sangat luar biasa. Orang yang memandang anda akan senang hati untuk membeli produk anda.



MAHAR: RM 150

KOD ID: REZEKI PURN



Berikan no ID produk semasa berurusan menerusi whatsapp atau email. Sebarang pertanyaan atau untuk order item boleh diemailkan kepada mistikalamsedunia@gmail.com atau whatsapp di 011-57542599 (Hj Sheikh)




No comments:

Post a Comment