Minyak Akar Perindu Sakun Thai



Minyak Pengasih Akar buluh perindu ini ramai menceritakan tentang khasiatnya, namun jarang melihat yg asli. Pohon yg asli mempunyai khasiat semulajadi aura pengasihan krn bagi yg melihatnya sahaja sudah terdetik hati akan cantiknya pohon ini ,melihat secara nyata..apatah lagi kegunaan nya yg sehingga kini dimanfaatkan dalam perubatan. antara kegunaan yg telah Allah ciptakan kepada Pohon ini dpt dijadikan ubat dalam merawati pasangan yg bermasalah, isteri yg lari, yg bercerai, makan luar, tidak balik rumah.



INI ADALAH SALAH SATU JALAN IKTHIAR DARI KAMI,DENGAN IZIN ALLAH SWT..INSHAALLAH YAKIN MUJARAB..Semoga Allah swt memberkati kita semua..... InshaAllah.GUNAKAN MINYAK CINTA INI PADA JALAN YANG BENAR DAN NIAT YANG BETUL. JANGAN SALAH GUNA MINYAK INI…Sesiapa yang sudah mencuba pasti akan tahu kebenaranya. Ramai yang sudah berjaya dengan izin Allah SWT. Yakin dapat capai hajat Anda. InsyaAllah
KEGUNAANNYA :

KHASIATNYA IN SHAA ALLAH :* PENGASIH UMUM* PEMIKAT HATI* MENIMBULKAN KASIH SAYANG DALAM PERGAULAN* WIBAWA DAN KHARISMA DIRI* PEMANIS* PELARIS PERNIAGAANIN SHAA ALLAH BANYAK LAGI KHASIAT YANG ANDA AKAN KETAHUI SETELAHMENEBUS MINYAK INI..


PERINGATAN:
INGAT MINYAK TU SEBAGAI ASBAB SAJA ATAS ALASAN USAHA DANINI SEMUANYA DI DALAM KEKUASAAN ALLAH S.W.T.ALLAH YANG MENENTUKANNYA, BUKAN KITA YANG MENENTUKANNYASEGALANYA..


MAHAR: RM 250

KOD ID: SAKUN THAI



Berikan no ID produk semasa berurusan menerusi whatsapp atau email. Sebarang pertanyaan atau untuk order item boleh diemailkan kepada mistikalamsedunia@gmail.com atau whatsapp di 011-57542599 (Hj Sheikh)




No comments:

Post a Comment