Minyak Dewi Pemikat



Minyak Cinta ini terbuat dari resepi rahsia bahan-bahan minyak alami pilihan yg telah saya racik dan telah terbukti menghasilkan aroma yg soft, khas & memikat. Akan membuat Anda lebih Fresh & mempunyai daya tarik (pesona). Insya Allah minyak tanpa mistis, tanpa khodam dari saya ini jika di gunakan oleh si pemakai akan mempunyai daya tarik yang kuat, disamping minyak ini mempunyai aroma yg memikat, minyak ini sudah saya selaraskan dengan energy positif menggunakan Bio Energy Adjustment, energy positif yg bersumber dari alam ini akan mempengaruhi seseorang untuk lebih mengalami kemudahan didalam menjalani hidup dari semua segi(hajat lebih mudah terwujud serta tidak mudah tersandung-sandung)



  • Minyak ini terbuat dari resepi rahsia bahan-bahan minyak alami pilihan yg telah saya racik dan telah terbukti menghasilkan aroma yg soft, khas & memikat. Akan membuat Anda lebih Fresh & mempunyai daya tarik (pesona)
  • Sehingga akan membuat orang-orang disekeliling anda selalu merasa nyaman & betah jika berdekatan dengan anda
  • Insya Allah minyak tanpa mistis, tanpa khodam dari saya ini jika di gunakan oleh si pemakai akan mempunyai daya tarik yang kuat, disamping minyak ini mempunyai aroma yg memikat, minyak ini sudah saya selaraskan dengan energy positif menggunakan Bio Energy Adjustment, energy positif yg bersumber dari alam ini akan mempengaruhi seseorang untuk lebih mengalami kemudahan didalam menjalani hidup dari semua segi(hajat lebih mudah terwujud serta tidak mudah tersandung-sandung)



MAHAR: RM 250

KOD ID: DEWI 498



Berikan no ID produk semasa berurusan menerusi whatsapp atau email. Sebarang pertanyaan atau untuk order item boleh diemailkan kepada mistikalamsedunia@gmail.com atau whatsapp di 011-57542599 (Hj Sheikh)




No comments:

Post a Comment