Mandian Penarik Kekayaan dan Kerezekian



Minyak Pengasih Mandian Pemarik Kekayaan dan Kerezekian khas ini dikenali untuk menarik aura kekayaan supaya usaha lebih lancar dan memihak pada anda, menarik perniagaan dan peluang yang baik serta dengan meningkatkan aura bertuah anda apabila digunakan dan juga untuk menarik kebahagiaan dan kelimpahan kerana ia menarik peluang yang baik dan kekayaan kepada anda seperti magnet. Gosokkan pada badan untuk mencipta magnet kekayaan atau gunakan sebagai mandian untuk menguatkan lagi kesannya. Minyak Cinta ini bau aromanya sangat harum dan boleh dipakai seperti minyak wangi



Dibuat dari beberapa bahan suci tanpa ritual yang bertentangan dengan agama Islam untuk menarik kekayaan & daya tarikan. Sangat dikhususkan dan diberkati selama 99 hari. Ia dbuat dengan kaedah ilmu metafizik dan juga kaedah ilmuan lama. Disamping itu minyak ini telah diberi tenaga chi atau prana secara langsung untuk menguatkan lagi keinginan niat anda. Minyak ini di formulasi pra-campuran minyak pati dan diberi pengisian energi kasih sayang untuk meningkatkan kekayaan anda.




MAHAR: RM 399

KOD ID: REZEKI 2021



Berikan no ID produk semasa berurusan menerusi whatsapp atau email. Sebarang pertanyaan atau untuk order item boleh diemailkan kepada mistikalamsedunia@gmail.com atau whatsapp di 011-57733721 (Hj Sheikh)




No comments:

Post a Comment