Minyak Malaikat Subuh



Minyak malaikat subuh ini sangat berbeza dengan minyak malaikat subuh yang ditawarkan di pasaran. Perbezaan tersebut terdapat pada kualiti energi yang ada di dalam minyak ini dimana sekiranya digunakan untuk benda bertuah berkhodam /mustika, energi khodam di dalam pusaka tersebut akan semakin kuat. Tidak ada sumber yang benar benar valid mengapa minyak ini dikenali sebagai malaikat subuh. Mungkin kerana minyak wangi ini memang sering digunakan bangsa timur tengah ketika hendak beribadah kerana salah satu waktu beribadah yang mustajab islah waktu subuh dimana waktu itulah banyak malaikat yang turun untuk mengamini doa hamba yang rela bangun di pagi buta untuk beribadah.



Minyak malaikat subuh asli dari Arab sesuai untuk dipakai sebagai wangian dan juga untuk ritual dan perawatan mistik.Minyak malaikat subuh sebaiknya digunakan pada waktu-waktu tertentu sesuai dengan khasiatnya. Sebenarnya tidak apa-apa jika digunakan bilasaja, namun akan jauh lebih baik jika digunakan pada waktu tertentu. Misalnya saja untuk meditasi, berdoa, ibadah atau kegiatan-kegiatan lain yang tujuannya adalah untuk menenangkan jiwa. Seperti yang sudah disebutkan, fungsi utama parfum malaikat subuh adalah untuk menenangkan hati dan fikiran.



MAHAR: RM 170

KOD ID: MLKT SBH



Berikan no ID produk semasa berurusan menerusi whatsapp atau email. Sebarang pertanyaan atau untuk order item boleh diemailkan kepada mistikalamsedunia@gmail.com atau whatsapp di 011-57733721 (Hj Sheikh)




No comments:

Post a Comment