Ginseng Madu Lebah



Ginseng dan Madu misalnya, termasuk salah satu bahan yang popular kerana dipercaya memiliki khasiat kesihatan. Keduanya dianggap dapat memulihkan stamina dan membuat tubuh lebih segar.Terbaik Untuk letih, lesu dan tiada semangat. Sekiranya luka, boleh disapu. Luka kencing manis, ambil sedikit dan sapukan. Budak sukar bercakap. Antara khasiat lain adalah:



  • Ginseng mampu meningkatkan kekebalan tubuh. Sejumlah pakar ubat herbamengatakan ginseng dapat meningkatkan kualitihidup dengan memulihkan sel-sel tubuh yang rosak dan juga meningkatkan kekebalan tubuh yang biasanya menurun saat kondisi tubuh penat
  • Ginseng mempengaruhi sistem saraf tubuh dengan berbagai cara, termasuk memperbaiki metabolisme dan meningkatkan energi. Itu sebabnya ginseng dapat menurunkan kadar hormon stres dan memudahkan kamu untuk mencapai keseimbangan baik secara fizik mahupun mental.Sedangkankhasiat madujuga tak kalah penting
  • Menjaga metabolisme tubuh. Madu merupakan salah satu makanan yang sangat kaya akan nutrisi sihat seperti vitamin, mineral, dan berbagai nutrisi penting lainnya.
  • Madu dapat meningkatkan daya tahan tubuh dan mengurangi kepenatanotot. Kandungan antioksidan dalam madu akan membuat tubuh tetap segar.




MAHAR: RM 500

KOD ID: GSENG MADU



Berikan no ID produk semasa berurusan menerusi whatsapp atau email. Sebarang pertanyaan atau untuk order item boleh diemailkan kepada mistikalamsedunia@gmail.com atau whatsapp di 011-57733721 (Hj Sheikh)




No comments:

Post a Comment