Minyak Senandung Malam


Ramuan rahsia ampuh warisan silam yg hampir pupus kami bongkarkan kepada semua peminat serta pemburu pemburu minyak pengasih ORIGINAL. MINYAK PENGASIH INI ADALAH MINYAK LAGENDA SEBENAR. Minyak cinta ini sukar untuk didapati, amat terhad dan sangat bernilai serta sangat mujarab, Raja segala Minyak yang berada dalam simpanan saya. Kelebihan Minyak Senandung Malam ini ialah ianya tidak akan habis digunakan seumur hidup malah boleh di turunkan pada anak atau waris. Untuk niat penunduk, pemikat, pengasih dan pelaris tak perlu calit minyak ini kepada yang berhajat, hanya perlu guna di kening diri sendiri dan di tempat misai kemudian botol ini di bawa secara letak dalam kocek hadapan baju kemeja bagi lelaki atau selit dalam baju dalam (bra) bagi wanita atau boleh di buat rantai untuk memudahkan, kemudian boleh seru kepada sesiapa yang dihajatkan. Ayat untuk seru akan diberikan jika sudah tebus minyak ini nanti. Untuk bisnes kedai minyak boleh dicalit pada tiang utama dan pintu kedai serta di mesin juruwang.



Memang handal dan mujarab sebagai penawar, pelindung dan pendinding diri daripada ilmu hitam, sihir, santau, gangguan syaitan dan iblis serta hasad dengki manusia. Jika ada terkena hasad dengki, sihir atau ilmu hitam dengan adanya minyak ini akan menawarkan dan memulihkan kembali serta menghalang daripada dikenakan atau dituju semula pada kemudian hari. Minyak ini juga diguna pakai sebagai Ibu pengasih. Ianya mampu menundukkan hati orang yang dihajati, memikat, menunduk dan menarik tanpa perlu mencalit minyak pada orang tersebut. Cuma perlu seru sahaja dalam hati ketika berdepan dengan orang tersebut atau ketika bersendirian dari jauh. Sangat sesuai jika orang yang dihajatkan tinggal berjauhan atau sudah berpisah kerana tidak perlu mencalit minyak terhadap orang dituju. Ianya juga adalah Ibu rezeki, InsyaAllah tidak akan putus duit dan punca rezeki dari pelbagai punca yang sentiasa ada. Malah cabang rezeki juga bercambah dan dipermudahkan.




Perhatian:

SAYA PERLUKAN MASA 1-2 MALAM UNTUK SEDIAKAN DAN ASAPKAN MINYAK SEBELUM BOLEH DIPOSLAJU UNTUK POSLAJU, ALAMAT LENGKAP RUMAH ATAU PEJABAT DIPERLUKAN, POSLAJU AKAN SAMPAI DALAM JANGKAMASA 1-2 HARI BEKERJA MENGIKUT KAWASAN. NO TRACKING CODE POSLAJU AKAN DIBERIKAN SELEPAS SELESAI URUSAN POS SEBAGAI RUJUKAN.


MAHAR: RM 800

KOD ID: SERUMLM 89



Berikan no ID produk semasa berurusan menerusi whatsapp atau email. Sebarang pertanyaan atau untuk order item boleh diemailkan kepada mistikalamsedunia@gmail.com atau whatsapp di 011-57733721 (Hj Sheikh)




No comments:

Post a Comment