Azimat Kebal dan Penggerun





Azimatnya akan membawa anda nasib baik dan perkara-perkara yang tidak dijangka akan berlaku kepada anda. Ia juga menjadikan anda berjaya dalam apa yang anda harapkan. Azimat ini akan membawa kemakmuran dan kejayaan dalam kehidupan. Percaya untuk melindungi terhadap kejahatan dan perlindungan dari kebencian bahaya, menangkis kejahatan. Kekayaan dan perniagaan berkembang. Takrud termasuk jimat yg dibuat dari bahan logam dan non-logam,spt: lempengan timah, perak, emas, tembaga, kertas dan daun. Setelah tersedia bahan, dilanjutkan dgn penulisan huruf mantra yang berisikan sifat luhur Buddha.Takrud dipercayai mampu melindungi pemakainya dan memancarkan cinta kasih kpd orang yg ditemui.


Khasiatnya yang lain insyallah sebagai penggerun, penunduk musuh, mematahkan niat jahat musuh, perisai sihir, benteng diri, pertempuran, di permudahkan urusan dan pelbagai hajat atau pun niat yang di kehendaki..amat sesuai kepada golongan orang2 yang melibatkan diri di dalam bidang yang mencabar maupun secara individu. insyallah apabila kita menggunakan niat tujuan yang betul pasti Allah akan bantu. Barangan hanyalah sebagai asbab sahaja.



MAHAR: RM 480

KOD ID: KEBAL 54



Berikan no ID produk semasa berurusan menerusi whatsapp atau email. Sebarang pertanyaan atau untuk order item boleh diemailkan kepada mistikalamsedunia@gmail.com atau whatsapp di 011-57733721 (Hj Sheikh)




No comments:

Post a Comment